1 Mart 2013 Cuma

Unutulmuyor

Açıkca söylemek gerekirse ben sana çok alışmıştım. Gereğinden fazla alışmıştım, gereğinden fazla bağlanmıştım. Belki bu yüzden çok acıdı canım. Seni kaybetmenin zorluğunu her defasında yaşadım, ama bi bu acıya alışamadım. Öylesine özlüyorum ki, her kapıdan sen çıkıcakmışsın gibi geliyor. Sokaklardan çıkıp bağırıcakmışsın gibi geliyor, her mesajı sen atmışsın gibi geliyor, her yerden sen geçmişsin gibi geliyor. Deniyorum defalarca deniyorum. "Hadi bu sefer bitti, gerçekten bitti." diyorum, anca söylememle kalıyorum. Kafamdan silip atamıyorum, kalbimden sökemiyorum, eyleme geçiremiyorum. Aklına her geldiğinde canın yanmıyorsa, bi şarkı çaldığında gözün dolmuyorsa, bi şiir okuduğunda aklına o gelmiyorsa, bi sokaktan geçtiğinde "aa buradan da beraber geçmiştik" demiyorsan bitmiş demektir. Ama bitmiyo, gitmiyo, unutulmuyo, geçmiyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder