2 Mart 2013 Cumartesi

"kardeş" dedik "kalleş" çıktı.

Bana dostluktan bahsetmesin kimse. Kardeşim kardeşim deyip, ne kalleşlikler gördüm ben. Dostluk nedir bilir misiniz? Hiç bir çılgınlıktan korkmadan her şeyi kardeşinle paylaşmaktır. Aynı bardaktan hiç düşünmeden ve iğrenmeden su içmektir. Dostluk dara düştüğünde kimseden korkmadan "o benim kardeşim ona bir şey yapan karşısında beni bulur." diyebilmektir. Hem kötü gününde, hem iyi gününde yanında olabilmektir. Yeri geldiğinde karışıp kızmaktır. Her şeyi anlatmaktır ona. Bazen başkalarından kıskanabilmektir. Ama yok öyle bir şey. Ben ne kardeş olan kalleşler gördüm. Her çılgınlıkta yarı yolda bırakıp, önüne aynı bardak geldiğinde "ııy iğrenirim" diyen. Sadece işi düşünce arayıp soran, mevzu olduğunda sözde ben buradayım diyip hemen kaçan. Sadece iyi gününde yanında olup kötü gününü boşveren, bencillik yapan, bir şeyi anlattığında her şeyini yayan. Eski sevgilinle çıkan kalleşler gördüm. Kardeş, dostluk kelimesini kirletmeyin. Bana kardeşlikten bahsetmeyin!

1 yorum:

  1. EN BÜYÜK KAZIGI AKRABALARIMDAN GÖRDÜM ÖZBE ÖZ KARDEŞİMDEN GÖRDÜM HEM MADDİ HEM MANEVİ HAYATIMI MAF ETTİLER ŞİMDİ DÜŞKÜN DURUMDAYIM ZAMAN GERİ GELMİYOR KENDİMİ TOPARLAYAMADIM HERHALDE BU VAZİYETTE ÖLÜR GİDERİM İYİ NİYETİMİN KURBANI OLDUM AVUCUMDA NE VAR NE YOK GİTTİ BEN MAF OLMUŞUM GERİYE HİÇ KALDI

    YanıtlaSil