2 Mart 2013 Cumartesi

sen ve kuyruk acın

Bi zamanlar bişeyler yaşadığım insanın şimdi arkamdan neler dediğini öğrendim. Ve öğrenmekle beraber nefretim oluştu ona karşı. Hayır tek bu sözüm onun için değil tüm erkekler için. Nasıl önceden sevdiğin, bir şeyler yaşadığın kızın-kadının arkasından salak salak şeyler söyleyebiliyorsun? Madem böyle düşünüyordun niye çıktın bişeyler yaşadın o zaman? Olum salak mısın sen gerizekalı? Gerçi sormam bile hata da neyse.. Bak tatlım sana şöyle bir açıklamada bulunayım; arkamdan mal mal şeyler söylemen senin sadece kuyruk acının belirtisi. Ve inanır mısın umurumda bile değil söylediklerin. Ama biliyorum pişman olucaksın ve geri dönmek isteyeceksin adım gibi eminim, zaten yapmadığın şey değil. Ama bak bakalım bundan sonra yanında ben olacak mıyım. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder