29 Mart 2013 Cuma

Tavan olmuş götlerinizi biraz indirmeyi deneseniz ne olurdu sanki?

 Öyle bir yazasım var ki anlatamam. Ama tüm her şeyi yazarsam anlatmaya başlarsam susamayacağımı biliyorum çünkü, o yüzden yazmıyorum. Ya bıktım ne biliyim hayattan bıktım, yaşamaktan bıktım, çevremden bıktım, okulumdan bıktım, oturduğum yerden bıktım, ailemden bıktım. Her şey aynı her şey sıkıcı. Hayatımda ki her şeyin her olayın üst üste gelmesinden nefret ediyorum. Kazık yemekten yoruldum, çevremde hep güvendiğim insanlardan defalarca kazık yemek çok yordu beni. "O yapmaz" dediğim herkes beni üzecek şeyler yaptı mutlaka.
 Bilmiyorum artık ne biliyim çevremde beni gerçekten sevecek, bana ciddi anlamda değer verecek, benim üzülmemi istemeyen, güvenilir insanlar istiyorum. Ben herkesin yanında gerektiğinden fazla olduğumda onlar benim kötü günümde yanımda olmuyorlar, bıktım artık. Birilerine hak ettiklerinden daha fazla değer vermekten bıktım. Daha fazla değer verdikçe götleri kalkıyor çünkü, sonra da indiremiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder