24 Mart 2013 Pazar

Abimin YGS ile imtihanı.

     Eveeet bu gün canımı verebileceğim insan sevgili abiciğim YGS'ye giriyo. Sınava gireli şuanda 28 dakika oldu evet. Aslında geçen sene sınava girmesi gerekiyordu ama lise 2de kalmıştı o yüzden ilk defa bu heyecanı yaşıyor. Ya kıyamam yaaaaaa nasıl stresli,nasıl heyecanlı,nasıl yapamam korkusuyla geçirdi şu son 2 günü. Ama inanıyorum benim abim bu, benim abim yapar,benim abim başarır. Yapmak zorunda yani bizim için değil kendisi için. Dün ailecek yemeğe çıktık abimi sınavdan önce bi mutlu edelim,sınava motive edelim diye. Yedi de yediiiii mubarek. Bu günde sınava girmeden önce bir sürü fındık,ceviz,çikolata Allah ne verdiyse annem abimin ağzına tıkıştırdı hepsini. "İstanbul Üniversitesi Avcılar Kampüsü"nde girdi sınava. Ailecek abimle beraber gittik ve aman Allahım ne kadar kalabalık öyleee, insanlar iç içeee inanılmaz bi heyecan var herkeste. Abimden çok ben heyecanlandım resmen. Sınava girecek gençlerin aileleri sınava girecek gençlerden daha heyecanlı. Ağlayanı mı dersin, terden geçilmeyeni mi dersin, çocuklarına nasihatlar vereni mi dersin, bayılanı mı dersin vallaha orda ki atmosferde geberir gider insan. Ve abimi sınava gönderdik sarıldım böyle abime sıkı sıkı "yapıcaksın sen yaparsın, sen benim abimsin ve senin yapamayacağın hiçbir şey yok." dedim, annemle babamda sarıldı abime ve girdi içeri..
    Şuan sınavda ve kim bilir hangi soruyu çözüyordur benim prensim. Kim bilir nasıl stres yapıyodur, stresten heyecandan bayılmazsa iyi. Çok iyi ve güzel hedefleri var abimin, inşallah hepsini gerçekleştirir benim abim. İnşallah yapıcak, inşallah. Onu çooooook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder