26 Mart 2013 Salı

ağlıyorum

   Aklıma yine geldin, aklıma seni getiren her şey hala olduğu gibi yerinde. Ve inanır mısın artık aklıma geldiğinde canımın acımasını istemiyorum, en önemlisi aklıma gelmeni istemiyorum. Ama hayatımda o kadar derin izler bıraktın ki, hayatımın her yerinde her saniyesinde. Mesela en çok saçlarımı severdin "sarı" derdin bana saçlarımı topluyordum aklıma geldin, annem midye almış gelirken midyeyi çok severdin hem de birayla. Cem Adrian'ı sevmezdin nedense ve şuan Cem Adrian dinliyorum, telefonumda bizi çizdiğin resim hala var resimlere bakarken o çıktı karşıma duraksadım böyle. Joker'in yaşamak öldürür şarkısını ezberledim sayende, çok severdin hatta bi sözü yazmıştın twittera "hayatını verdiğin en değerli varlık bile taş atar." aynen öyle. Kardeşimi çok severdin hep bana "ben Ayşenaz'la evlenicem seni aldatıcam." derdin sinirlenirdim sonra gönlümü alırdın. Bana Zeki Müren'in elbet bir gün buluşacağız şarkısını en güzel sen söylerdin. Sesini çok severdim bir de gözlerini büyüktüler aynı karikatürdekiler gibi. Sigara içmenden nefret ederdim, bırakıcağına söz vermiştin, bıraktın mı bilmiyorum haberim bile yok. Bana kızdığın zaman çok bağırırdın her defasında "siktir git." derdin, sonra ağlardım çok ağlardım özür dilerdin inat yapardım ama en sonunda yine dayanamazdım affederdim. Ayrıldığımız zamanları hatırlıyorum ağlamaktan uyuyamazdım, sen de içip içip beni arardın mesajlar atardın "benimsin Sinem benimsin özür dilerim barışalım" diye, o kadar masumluklar yapardın ki küs kalmaya dayanamazdım. Erkeklerle samimi olmazdım seninleyken, samimi olsam hepsine ana avrat söverdin veya tehdit ederdin çünkü. Hatırlar mısın bilmem, abimle konuşmuştun bir keresinde, efendi biri gibi davranmıştın ama sen ve efendilik???? Çok uzak kavramlar.
  Ağlıyorum çok ağlıyorum. Yaşanmışlara ağlıyorum, yaşayamadıklarımıza ağlıyorum, anılarımıza ağlıyorum, biz olamadık diye ağlıyorum, her fırsatta başkalarıyla olmana ağlıyorum, beni hiç özlemiyor olmana ağlıyorum, bensiz mutlu olduğuna ağlıyorum, aklıma gelmene ağlıyorum, aklımdan çıkamamana ağlıyorum, hayatımda derin izler bırakmana ağlıyorum, seni özlediğime ağlıyorum. Ağlıyorum çünkü canım fazlasıyla yanıyor, dayanamıyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder