9 Mart 2013 Cumartesi

kızlarda küfür

Ayyy aman efeniiim neymiş "Erkek gibi küfür eden kızlar çok itici." lan öküz gerizekalı salak. Küfür eden insanın itici olması söz konusu bile olamaz, küfür eden insan samimidir içtendir. Tabi ki küfürün yeri ve zamanı var, durup durup küfür etmek tabi ki yanlış ama beyler yani kusura bakmayında siz bizim hayatımızı sikerken küfür etmemiz gayet normal bence. Ayrıca hem küfür etmek reflekslede olabiliyor, ayrıca insanı rahatlatıyor yani. Bi de göt oğlanları çıkmış "küfür eden kız çok itici yha.s.s.s." diyo siktir git mala bak koduğumun salağı. Normalde böyle şeyleri pek kafaya takmazdım ama bu sözü çok sinir olduğum bi erkekten duyunca benim şarteller attıı tabi, atıncada yazıyım bari içimde kalmasın dedim. Çokta iyi ettim oh mis. Tüm küfürler girsin sana bebeğim öptüüüüüüüüüm.

2 yorum:

  1. :) iyi yapmışsın, katılıyorum, benim yerime de salla ^^ Bu arada blogunu takip etsem sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  2. aahahha teşekkür ederim, sorun olmaz tabikiii :))

    YanıtlaSil