28 Şubat 2013 Perşembe

Kolay mı sandın?

 Yine o mu çıktı karşına? Gülümse geç anlamıyordur, bilmiyordur her gece onun için ağladığını, her şarkıda onu hatırladığını. Bilse bile nerden anlayabilir ki o duyguyu? Hiç yaşamadı ki. O yüzden canın yanmıyormuş gibi gülümse ona. Eski resimlerinizi mi gördün? Hemen yırt at. Yırt at ki acımasın bir daha canın. Eski mesajlarınızı mı gördün? Sil hemen, okumadan sil. Okursan canını yakıcak çünkü. Sende bilirsin onun attığı mesajları “sen olmadan yaşayamam, ilk aşkımsın, beni asla bırakma”. Görüyoruz kimin yaşayıp yaşamadığını. Ben bırakmadım ki seni, sen siktir olup gittin arkana bile bakmadan. Sen busun işte, ben üzülür müyüm, naparım umurunda bile değil senin. Sevmiyorsan niye çıktın? Oldu da çıktın diyelim. Niye beni bu kadar bağladın kendine? Niye çekip gittin? Niye, niye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder