1 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaşananların hatırına, o çeneni kapa!

 Anlayamadığım şeyler var. Beraber bi zamanlar birşeyler yaşadığınız kişinin şimdi size bi yabancı gibi nefretle davranması.. Hayır yani insan sevmese bile, üzülüyor sonuçta. Birşeyler yaşamadık mı? Hayaller kurmadık mı? Sarılmadık mı birbirimize? Öpmedik mi birbirimizi? Kavga etmedik mi küçük sebeplerden? Ben hep herkese karşı seni kıskanmadım mı? Sen sinirlede olsa bana salak salak şeyler söylemedin mi? Ben üşüdüğümde, bana hırkanı ve montunu vermedin mi? Elimi tutmadın mı? Lan biz seninle bir şeyler yaşamadık mı zamanında. Bu yaşadığımız şeyler bu kadar kolayca silinip atılabilecek şeyler değil. Kısa sürdü ama çoktu benim sevgim. Sense şimdi hiçbir şey yaşanmamış gibi, bir yabancıymış gibi, benden nefret ediyormuş gibi, benimle hiç tanışmamış gibi arkamdan söylediklerine, yazdıklarına gerçekten anlam veremiyorum. Bari zamanında azıcık sevseydin, şimdi pişman olmazdın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder