4 Nisan 2013 Perşembe

Sınav Sendromu :((((

 Yemin ediyorum ki sınavlara lanet girsin. Bıktım bu sınavlardan, sınav haftalarından, projelerden falan, ne boktan şeyler onlar lan. Hangi sınava çalışıcağımı şaşırıyorum, hangi ödevi yetiştireyim bilemiyorum yani. Bir de gelecekte ki hayatımın sadece sınavlara bağlı olması çok korkunç bir şey. Mesela benim sayısala kafam basmıyo, sayısal yüzünden puanlarım düşüyor ve bu durumdan nefret ediyorum. Sözele ve yabancı dile ilgim var yani sayısalı istemiyorum. Sanki ileride ne işimize yarıcak kimya,geometri,matematik,fizik,biyoloji? Ben belki ileride bu dallardan bi meslek seçmek istemiyorum? Sevmiyorum sayısalı, yapamıyorum ve bu durumdan nefret ediyorum yani çalışıyorum ama kafama girmiyor. Bence benim beynim yanmış. Ve yapamadığım şeyler için sınava girmek istemiyorum sırf o yapamadığım siktir boktan dersler yüzünden hayatımı mahvedicem belkide. Kim bilir? Sonuçta istemiyorum ulan istemiyorum, sayısalı matematiği,geometriyi,fiziği,kimyayı bulanın ağzına sıçızlıyım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder